آموزش کیشات 8 و 9 | امین تقدیر

400,000 تومان

 بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده

(در صورت نیاز به فاکتور رسمی شرکتی، قبل از خرید محصول به پشتیبانی اطلاع رسانی شود)

آموزش کیشات 8 و 9

مدرس: مهندس امین تقدیر

زمان آموزش: 4:30:00 ساعت

این مجموعه آموزشی شامل آموزش کیشات ورژن 8 و کیشات ورژن 9 با تدریس مهندس امین تقدیر می‌باشد. در ابتدا سرفصل کیشات 8 و سپس سرفصل ارائه شده در ورژن 9 را بررسی خواهیم کرد.

کی شات، قوی ترین نرم افزار رندرگیری

در این نرم افزار شاهد بیشترین نوع مواد، جنس و نوع سطح موجود هستیم که خود یکی از قوی ترین نکاتی هست که نباید از آن چشم پوشی کرد. وجود طیف رنگ دقیق و منحصر به فرد این نرم افزار هم مثال زدنی نیست.

پشتیبانی کی شات از اکثر نرم افزارهای مهندسی

در ابتدا بهتر است بدانیم این نرم افزار با عمده نرم افزارهای مهندسی و طراحی 3بعدی حتی نرم افزارهایی مانند Altium designer از رشته برق هم میتواند ارتباط لازم را برقرار کند. عمده پسوندهای معمول و حتی پسوندهایی مانند Stl, Step را پشتیبانی کند.

قابلیت های نرم افزار keyShot 8

از قابلیت های این نرم افزار می‌توان به مواردی هم چون اضافه کردن راحت عکس پشت زمینه چه به صورت ساده و چه به صورت محیطی (عکس هایی که به صورت ۳۶۰ درجه کامل باشند)، اضافه کردن سریع یک متن یا شکل و لوگو به قطعه و توانیی در انتخاب نوع آن (شیشه، فلز و…)، انتخاب استدیو مورد کار و نوع و تعداد نور های محیط ، تسلط کامل به کیفیت ها و پارامتر های تنظیمات محیط و…

روش کار با نرم افزار کیشات 8

باید قطعات را وارد محیط کنیم(Import) و در ابتدا یکسری جزئیات را وارد کنیم (location, up orientation, materials & structure, geometry , NURBS)، در ادامه کار باید با قطعات موجود محل مناسبی رو تعریف کنیم و برای مرحله اضافه کردن مواد از کاتالوگ های موجود داخل خود نرم افزار یا دانلود شده از سرور اصلی keyshot، آماده کنیم.

https://cloud.keyshot.com

سپس محیط (Environment) یا عکس هایی (backplates) را برای فضای کاری در نظر گرفته و برای مرحله اخر که عکس برداری یا به اصطلاح رندر(Render) گفته می­‌شود، فضای مناسبی ایجاد کرده و با تنظیمات موجود (pixel blur, Anti Aliasing, shadow, DOF, samples,… ) رندری با جزئیات دلخواه از قطعه با زوایای دید دلخواه میگیریم. نکته حائز اهمیت در نرم افزار هنگام رندرگیری این است که هنگام شروع شدن سیستم یا توجه به محدودیتی که برای نرم افزار مشخص میکنیم از CPU سیستم استفاده کرده و میتوانیم بدون آسیب رسیدن به سیستم به کار های دیگرمان برسیم.

در آخر با دو دستور ساختن انیمیشین و دستور KeyshotXR کار میکنیم تا بتوانیم یک نمونه عالی و بی نقص از کارمون ارائه بدیم.

این نرم افزار با بیش از چند هزار نوع ماده، محیط های 3بعدی، طیف رنگی متنوع همراه با کد هر رنگ یکی از جذاب ترین و بی نقص ترین در این حرفه میباشد.

 

سرفصل بسته آموزشی کیشات 8

معرفی نرم افزار کیشات

  • مقدمه ای بر keyshot
  • حالات بررسی محل های ذخیره بعد از نصب در ویندوز و مک بوک ها و منابع آنها
  • hot keys یا دکمه های دسترسی سریع روی کیبورد
  • کنترل CPU سیستم و نرم افزار
  • تاثیر اندازه صفحه به سرعت کار

وارد کردن قطعات به محیط نرم افزار کی شات

  • Location
  • Up Orientation
  • Geometry
  • Import Nurbs Data
  • Tessellation Quality

اضافه کردن مواد به قطعات خام

  • Materials
  • Color
  • Roughness

تعیین جنس مواد و حالات سطح

  • Texture
  • Diffiuse
  • Bump
  • Opacity

تعیین جنس مواد و حالات سطح

  • Specular
  • Diffiuse
  • Opacity
  • Colo Gradient

تعیین جنس مواد و حالات سطح (برچسب)

  • Lables
  • Lable Type

انواع محیط و نور پردازی ها

  • Back plates
  • (Environment (library
  • (Environment (projects
  • Lighting
  • HDRI Editor
  • Gradient
  • Add geometry

تنظیمات دوربین

  • (Camera (library
  • Geometry view
  • Lens settings
  • Depth of field
  • Stereo

تنظیمات عکس(رندر) نهایی

  • Render
  • Render option

انیمیشین و keyshot XR

  • Key­shot XR
  • Animation

 

 

 

در ورژن 8 کیشات ما اساس کلی، روند اصلی رندر گیری و انیمیشن سازی ها رو مطرح کرده و نمونه های را آماده کردیم اما در این مرحله از آموزش، به توضیحات تکمیلی و رفع سوالات مطرح شده از طرف دانشجویان پرداخته ایم.

آنچه در ادامه این مجموعه آموزش کیشات 9 مشاهده خواهید کرد:

در ورژن 9 از نرم افزار کیشات، شاهد تحول های اساسی مانند حالت DENOISE  یا استفاده از کارت گرافیک (GPU) سیستم ، تغییر در سیستم آوردن مدل های آماده از قبل و یا مدل های طراحی شده در نرم افزار های خاص مد نظر ما، به نام QUICK IMPORT هستیم.
در جلسات اول به تغییرات و تفاوت های دو ورژن نرم افزار و سپس به توضیحات در مورد سیستم عکاسی با جزئیات بیشتر میرسیم و در آخر با چند نمونه جذاب انیمیشن سازی و توضیحات تکمیلی در زمینه انیمیشن و رندریگ میپردازیم.
برای جزئیات بیشتر از نمونه انیمیشن ها میتوانید فیلم های نمونه رایگان را مشاهده کنید.
این پکیج آموزشی بیشتر در زمینه تخصصی افرادی هست که میخواهند به نمونه های 3بعدی طراحی شده، روح و جلای خاصی ببخشند. این افراد شامل مهندسین مکانیک، طراحان صنعتی، گرافیست ها و مدل سازان هستند.

 

سرفصل بسته آموزش کیشات 9

مقدمه ای بر کیشات 9

وارد کردن قطعات به نرم افزار

  • نحوه وارد کردن قطعات به محیط نرم افزار
  • فعال کردن گزینه وارد کردن سریع (quick import)

Real cloth

  • نحوه استفاده از متریال جدید به نام Real cloth
  • تنظیمات و کنترل پارچه انتخاب شده برای سطح
  • کنترل پرز های موجود روی سطح پارچه

کرک (Fuzz)

  • به وجود اوردن کرک روی سطح مواد
  • کنترل سطوح کرک مانند
  • چمن در کیشات

تصویر(عکاسی)

  • کنترل عکس نهایی از نظر کیفیت رنگ و ساختار
  • تنطیمات نور و تاثیر آن بر عکس نهایی
  • اضافه کردن متن به گوشه عکس نهایی

انیمیشن1

  • یادآوری دستورات انیمیشن
  • بهسازی انیمیشن
  • انیمیشن سازی مونتاژ یک سرنگ

انیمیشن2

  • انیمیشن سازی برای کرک(fuzz)
  • انیمیشن سازی با دستور fade curve

انیمیشن3

  • انیمشین سازی با ترکیب رنگ و کرک
  • استفاده از color gradient و gradient type
  • استفاده از دستور cutaway در انیمیشن سازی

انیمیشن4

  • استفاده کلی از دستورات cutaway در انیمشین سازی
  • متحرک سازی دوربین در انیمیشن سازی

 

 

 

 

توجه           توجه

قفل تک کاربره – تک سیستم

 

پس از تهیه محصول، راهنمای فعالسازی و لینک دانلود نرم افزار اسپات پلیر و همچنین لایسنس فعالسازی محصول

در منو “سفارش ها” و همچنین در منو “لایسنس ها” در حساب کاربری برای شما نمایش داده می شود.

جهت فعالسازی لایسنس و همچنین مشاهده آموزش برای بار اول نیاز به “اتصال به اینترنت” می باشد.

در صورت نیاز به “لایسنس دوم(مشمول هزینه مجدد)” با شماره 09120713118 در واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید .

 

کلیه محصولات فروشی به صورت مجازی ارائه شده اند و پس از خرید توسط کاربر، از قسمت “حساب کاربری من” قابل دستیابی هستند.

توجه: ارسال محصولات آموزشی به صورت فیزیکی و یا لینک دانلود امکان پذیر نمی باشد.

 

پشتیبانی فعالسازی و استفاده از محصولات “شش ماه تا یک سال” بعد از تاریخ خرید می باشد و پس از آن، کدافزار مسئولیتی در قبال فعالسازی و یا دسترسی به لینک ها نخواهد داشت (ممکن است این لینک ها تا مدتها باقی بماند ولی تضمین صد در صد وجود ندارد.)

پس بهتر است به محض خرید نسبت به فعالسازی محصولات خریداری شده خود اقدام فرمایید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کیشات 8 و 9 | امین تقدیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کیشات 8 و 9 | امین تقدیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *